我唔係無試過,我試過安份守己,日搏夜搏,賺左果一萬幾千,我試過,但係出面果班人,出面果班人呀,佢地識建築識起樓咩?佢只係攞少少錢出黎,攞少少時間,炒起個樓市就不停o係度賺大錢,咁叫公平咩!你出去問下人,是但問一個人,問下佢地想要D乜野!佢地答案好簡單,只係想要一間好普通好普通嘅樓!點解佢地要用成世人嘅時間去供一層樓呀?因為D有錢佬係度玩野呀!越有錢就越有得玩呀!呢個世界公平咩?呢個世界公平咩!!

 

創世紀:許文彪金句


純聲改圖版


打工仔篇


教書篇


政制篇


許文彪熱潮發生於2009年10月22日,有網民為了表達樓市升溫引起的不滿,借用了無綫電視劇集創世紀》陳錦鴻飾演的許文彪,大罵香港畸形樓市及無良地產商的片段,上載於YouTube,諷刺社會不公義。片段曾於Facebook和各大討論區熱傳,但不到一天YouTube就應無綫的版權申訴,極速刪除片段。[1]此事引起了網民強烈不滿,於是便製作了一些惡搞等衍生創作。

由於香港政府對地產業的監管不足,任由樓市泡沫出現,而網民對無綫電視的「河蟹」行徑亦感到非常憤怒,於是便發起了「刪一傳十」大行動,更揚言「倒了一個許文彪,還有千千萬萬個許文彪!」[2]有網民替片段配上英文字幕方便外國網民瀏覽。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    喔…喔… 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()